Stegräknare suger

I alla fall de vi har i vårt hem! Skrev ju för x antal inlägg sen att vi skulle springa cooper på träningen(har vi gjort) och att jag tränade för att jag skulle klara det. Var ute och sprang flera dagar i veckan för att se hur långt jag kunde springa på 12 minuter. Varje gång stod att jag hade sprungit från 1.5 till 1.8 km och fattade inte varför det var så lite fast att jag sprang snabbt. Hade panik för att det var så kort och man skulle egentligen hinna mycket längre. Nu har pappa mätt avståndet med hjälp av gpsen och någon hemsida som man kunde mäta avstånd på kartor eller något vad det nu var.. Istället för 1.5 hade jag nu sprungit runt 3.1 km. Från att vara very bad till att vara very good! Det kändes direkt mycket bättre!
Dumma stegräknare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0