Kexchoklad + Hallon = sant!

Puuh helt slut efter rundan på stan och på Jägersro. Började först inne i stan och gick på Hansa, köpte lite grejer inne på Panduro Hobby som jag ska pyssla lite med till mors dag. Köpte även lite nya underkläder inne på H&m. Efter det körde jag till Jägersro och gick där. Handlade allt vi skulle ha till maten eftersom det är jag som lagar den nu när mammi är iväg. Köpte nya Kexchoklad med smak av Hallon plus en påse med Pollys summer berries bara för att de var så goda. Var inne på systemet och köpte en flaska av nya Frestia som jag, Johanna och Måsen ska testa på fredag när vi träffas. Köpte även två Bacardi Breezers som skulle vara ny smak. Köpte en Tropical Mango och en Cranberry =). Fanns även Tropical Orange som det stod att den skulle vara ny men det vet jag ju inte om den är? Var sist inne på H&m där också för letar efter en fin långklänning men hittade istället ett sött linne/tunika/klänning vad det nu ska vara i för kategori. Så det fick följa med hem! Nu ska jag ut i trädgården och äta lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0