I loooove smoothies!

Handlade igår med mammi så köpte en ny uppladdning av ingredienser till smoothies. Hittade en påse som innehöll fyra små påsar som hade lite banan, lite jordgubbar och lite blåbär. Man skulle ta en påse och blanda med 1½ dl naturell yoghurt. Mixa och sen var det klart. Mums! Jag brukar inte ha banan i mina smoothies men det var gott ändå. Min favoritsmoothie är väldigt enkel. Ta bara en dl frysta jordgubbar och hallon, lite honung och två dl naturell yoghurt. Mixa sen är det klart! Hur gott som helst!

Fick mejl från nya tränaren igår om när vi ska träna etc. Såg även att det kommer att ske x antal tester. Puuh! Har varit ute och sprungit i två dagar nu för att försöka se hur jag ska klara mig på ett av testen vilket är att springa coopertestet. Haha mitt restultat blev ju inte riktigt vad jag hade hoppats på! Ska försöka att sticka ut och springa varje dag nu så kanske jag kan förbättra mig lite om jag har tur. Jag är inte gjord att bara springa, behöver ha något att göra samtidigt. En boll, en motspelare vad som helst. Tycker att det är så tråkigt att bara springa. Får väl ta och bita ihop helt enkelt för måste ut och springa mycket mer för att jag ska få ett bra resultat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0