Dumma serier!

Okej ni som inte såg kvällens Gossip Girl och ska göra det kan sluta läsa för annars kommer jag att berätta allt ni vill se! Och tro mig ni vill se det! =)









Sista avsnittet för säsongen gick ikväll och nu måste man vänta tills i höst för att veta vad som hände! Har inte blivit så sur på en säsongsavslutning som jag blev ikväll! Avsnittet slutade nämligen med att Chuck Bass blev överfallen av två killar i landet han var i. Han kämpade för att få tillbaka ringen han egentligen skulle gett Blair men det blev fel och istället blev han skjuten och det slutade med att han låg på marken döende! Satt med handen för munnen och tårar i ögonen när det hände sen slutade det bara! Haha ni kan förstå att jag är arg nu. Dumma lilla jag är rent för beroende av serier, inte bra! Men wtf! Chuck kan inte dö! Undra om man kan hitta nästa säsong någonstans eller man måste vänta tills de börjar att sändas igen! Suck vill inte vänta!

Kommentarer
Postat av: Anna

De går inte att hitta de för sverige är bara ett avsnitt efter usa så de finns ingenstanns. jag såg de osså blev jätte arg. Kollar du på on tree hill kommer du få dig en chock där osså och de samma sak med att kunna se dom avsnitten.

2010-06-01 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0