sockerkaka

Ska alldeles strax göra mig klar för ska ut och äta med föräldrarna och moster Nenna. Vi ska till Elysé och äta och ha lite mysigt! =) Jag försökte göra en sockerkaka med äpplebitar idag men ja det gick ju som det gick... Gjorde allt som det stod i boken, allt var rätt och klart. Kakan stod till och med 5-6 minuter för länge i ugnen så jag tog ut den och lät den svalna och sen när jag skulle lägga över den på en tallrik så kraschar allt.. Haha! Kakan var inte alls klar utan helt döbakad och smeten bara rinner ut på tallriken. Mums............ Typiskt för den hade nog blivit väldigt god annars och förstår inte vad som gick fel men får försöka igen en annan gång helt enkelt.

Nu ska jag som sagt göra mig klar sen får vi se vad som mer händer ikväll... Tror det blir en lugn kväll, match imorgon! Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0