Bumblebee

Nu har jag klippt våra häckar på baksidan och har ont i min axlar! haha. Är en så snäll dotter som gör allt pappi ber mig om. Bara för att han har ont i ryggen. Fast han gör rätt mycket för mig med så vi ligger nästan lika, jag ligger dock lite före nu med tanke på häcken haha!

Har mycket att göra på schemat idag, måste fixa naglarna, äta lunch, börja lägga fram kläder till Italien, ska in och fira Mysan med mat och dricka sen kanske ut om jag nu hänger på där. Får se. Känner inte riktigt för det plus har inget att ha på mig för allt ska med till Italyland haha väldigt jobbigt! Städa rummet måste jag också göra men det kan jag göra lite då och då typ. Nu måste jag i alla fall fixa naglarna sen ska jag vidare med lunchen. Puuusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0