När mellanmålet är målet..

Tjoohoo! Sitter just nu i receptionen på Enics och ugglar. Ska vara Vikarie igen för Lidia när hon är i Spanien de kommande två veckorna.. Har lite mer att göra nu än i somras men just nu är det dö tråkigt och väntar på att jag ska få gå på lunch.. Nästa vecka ska det krylla av folk där för det är någon partnermässa eller liknande och då är det kaffe, fikor, projektrar genom öronen på en! Det är bara att kämpa på inget mer med det...

hmm vad kan jag mer berätta... jo helgen... I fredags mådde jag inte så bra så jag tog det lungt med päronen, jag och pappa stack ner till centrum och hyrde film och köpte godis. Hur najs som helst..
I lördags så stack jag och Elle först på fest i bunkeflo hemma hos Påmark vilket också var väldigt trevligt och efter det stack vi in till stan och in på Chili där vi träffade grabbarna och massa andra... träffade även mysan och sofie vilket var väldigt trevligt =) När Chili stängde åkte vi med grabbarna hem och stannade där tills ungefär halv sex när pappa Göran (elles pappa) hämtade upp oss.
På söndagen fick jag sedan gå vid tio för att jag skulle vara i hallen och sitta funkt med Anna på en träningsmatch, suck! Somnade framför teven senare på kvällen men det var allt som allt en väldigt trevlig helg...

Ikväll är det träning hoppas vi får spela mycket, håll tummarna! 
Vi hörs :D over and out... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0