Godnatt!

Nu ska jag krypa ner i sängen vilket ska bli så sjukt skönt för att jag är riktigt trött!
Har typ precis kollat på inspelade Idol från tidigare idag och ikväll var det Calle och Jon som gick vidare.
Vet inte riktigt hur jag tycker om Jon, första gången han gick in och sjöng så bara jag älskade honom men sen höll han så pladaskt på slutaditions så jag tyckte inte att han förtjänade att gå vidare och nu vet inte inte alls.. haha! Jaja får fortsätta titta och se om mina uppfattningar blir bättre eller sämre om honom!

Dagen får avslutas med en bild som jag fick utav en vän när han var 14 år hahaha! hur söt som helst? hmm.. haha jaja men ha en trevlig fortsatt kväll eller dag kanske man ska säga.. tisdag nu :p Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0