Fredagen den 18 september

Godmorgon alla, äntligen fredag! Så sjukt skönt att jag kunde ta det lugnt imorse och köra själv till jobbet utan att ha 10000 tankar på vad jag måste göra först när jag kommer dit etc.. Förhandlingarna är äntligen klara för denna gången och alla besökarna har åkt hem.

Nu när jag har nytt "face" på bloggen så lovar jag att jag ska vara duktigare och uppdatera mer och lägga in fler bilder. Lite svårt med bilder nu när man sitter här men när man är hemma och sånna grejer kan jag ju lägga in! Blir dock inte denna helg eftersom jag är på träningsläger men kanske på söndagen kan jag lägga in lite mer....
Åker direkt från jobbet och ska hämta upp massor med folk så hinner inte hem om och lägga in något då men om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge som man brukar säga..

Och för att chocka er lite idag så ska jag faktiskt äta fisk till lunch här på jobbet! haha ni kanske inte tar det som en chock men det är faktiskt så att jag har nog inte ätit fisk på typ ett halv år eller så kanske.. Inte som en hel lunch har väl smakat lite då och då men nej inte som en lunchsak.. Ska äta fiskgratäng med räksås haha så håll tummarna på att det är gott! :) Brukade tycka om det innan så vi får se!

Nu ska jag jobba vidare och sen ska jag fixa lite med min (pappas) gps, måste ställa in Lindas adress så att jag kan hitta hem till henne och sen till Ljungbyhed....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0