Dålig uppdatering

Jepp idag har jag varit rätt dålig på att uppdatera sidan.. Bättrar mig imorgon har bara inte haft så mycket att skriva om idag! Inte för att jag har så mycket att skriva om i vanliga fall men ändå haha!

Öhm ja lite om dagen så kortfattat som möjligt ...
Triangeln gick bra hittade vad jag skulle typ. Körde sen till Coop och fixade en present till och letade lite där också. Köpte mat som jag skulle äta, blev fiberpasta med köttfärssås. Hur gott som helst! Träningen gick bra, lite ont i foten men körde mycket med passningar etc idag så inte så mycket spring. Match på fredagkväll (blööö) i Årstorp, så om någon av er som läser bor där omkring så kom gärna ner till sporthallen och heja! Tror matchen börjar halv nio. Nu är jag helt slutkörd så jag ska gå och lägga mig och sova ordentligt och så får vi se vad som händer imorgon! Spännande =) Blir nog lite Beyonce innan jag somnar dock. Tycker så mycket om hennes nya album, speciellt den lugna cdn "I am" så otroligt bra! Vi hörs! Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0