30 september 2009

Hej hej hallå! Det är så synd att det blåser så mycket ute just nu för annars är det fint väder. Skönt att solen lyser! Vet att pappa skulle iväg med jobbet idag till vindkraftvärken ute i havet mellan malmö och köpenhamn så hoppas att vädret håller i sig och att det slutar blåsa så de inte får några problem med det. Mamma kommer hem ikväll från en utbildning så är själv fram tills dess för pappa och dem ska ut och äta efter utflykten. Det blir att äta middag själv idag, snyft! haha men det får gå :)

Har precis kollat klart på gårdagens idol där Mariette och Erika gick vidare. Wiie blev så glad att Erika gick vidare för hon är så söt och snäll och sån liten sockertopp tjej! Helt klart en favorit för mig... Stör mig dock lite på Peter Jidhe och hur han ska avsluta allt han säger med sista ordet i en längre ton. Verkligen irriterande!!

Nu ska jag klä på mig och köra in till triangeln och köpa lite presenter och kolla lite en stund. =) Vi säger Puss och kram! =) 


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag stör mig också på Peter. Hatar när han håller på sådär! Hoppas att du hittar något fint på triangeln

2009-09-30 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0