Kill me....

Godmorgon alla underbara och godmorgon på er andra också såklart ;) haha! Strax frulle men skulle bara berätta något som fick mig att skratta ordentligt precis. Var inne på Måsens blogg och sågen video med Lambrettas "Bimbo" och började genast tänka på hennes andra låt "Kill me". När dem kom ut ungefär så bodde Camme fortfarande hemma men hon är fortfarande lika dålig på låttexter. Så en gång när vi skulle ner till centrum och handla mat så börjar hon sjunga högt -"Saaave me".......etc. Jag börjar ju självklart undra vilken låt det är tills jag börjar asgarva och inser att det är Lambrettas låt "kill me". Så bra är Camme på låttexter haha! Men ja det var allt jag ville berätta i fall ni undrade haha! Något som är kul för mig i alla fall. Nu blir det frukost! :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0