Bra sagt.

Sista inlägget för dagen sen blir det idol och sen sängen. Imorgon blir det coop, ska inom guldfynd, h&m och lindex är det planerat :) Letade runt efter lite papper bland mina skrivböcker precis och hittade massa citat jag har skrivit upp som jag tycker är grymt bra så tänkte att jag skulle skriva upp dem här och se om ni tycker att något är bra =)

"Sometimes we put up walls not to keep people out, but to see who cares enough to break them down."
- okänd

"Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow"."
- Mary Anne Radmacher

"Breathe. Let go. And remind yourself that this very moment is the only you know you have for sure."
- Oprah Winfrey

"A mind troubled by doubt cannot focus on the course to victory"
- Arthur Golden (memories of a geisha)

"When we feel stuck, going nowhere, even starting to slip backward - We may actually be backing up to get a running start."
- Dan Millman

Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan tävla om det rosa rosa bandet armbanden i min blogg =)

Gå gärna in och va med!

Ha en trevlig kväll!

2009-10-01 @ 23:17:29
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0