1 october 2009.

Nu börjar dagen leda mot sitt slut. Har typ precis packat upp alla varor som jag och mamma har handlat på coop. Blev mycket små saker idag haha! OCH många presenter till pappa som fyller år på lördag! Nu ska jag upp och kolla klart på Superstars på tv sen ska jag kolla på inspelade idol senare antar jag :) haha mitt liv kretsar runt tvn. Köpte förresten två dvd idag eller jag fick en och mamma köpte en rättare sagt haha! Hon ville ha "Män som hatar kvinnor" och jag fick "Dagboken" wiie har velat ha den ett bra tag nu och nu hittade vi en där lite av pengarna gick till bröstcancerfonden. Två flugor i en smäll :D

Ja nu har ju årets mest färgglada/tjejigaste månad börjat. Rosabandet hit och rosabandet dit. På med era band på jackorna, väskorna eller var ni nu vill ha dem. Visste ni att bröstcancer är kvinnans vanligaste cancersjukdom och att mellan 15 till 20 kvinnor som insjunkar i bröstcancer varje dag. Även om bröstcancer är den vanligaste så får vi inte glömma bort våra andra band som också finns. Det blåabandet som är för prostatacancer och det gulabandet som är för barncancer! Alla behöver stöd och all hjälp dem kan få! Köp ett av varje så har du gjort lite för att hjälpa! =)

Jag köpte även dessa idag! Ahlgrens bilar - Rattar! haha som stöd för bröstcancern. Haha en rolig sak ju! :D Ska bjuda alla mina lagkamrater på det imorgon till matchen!



Kommentarer
Postat av: Ida K

sv: det borde finnas på guldfynd, köpte ett eget där idag! ska köpa rattarna nu till helgen tror jag :)

2009-10-01 @ 21:57:01
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0