Love is in the air!

Jepp idag är det kärlek som gäller för idolerna på 4an. Självklart är det ju redan reklam men det är sånt man får ta...

Ska bara snabbt berätta lite om gårdagen som var ungefär den bästa dagen detta året haha! Töntig som man är..
Kvällen började med att Hk Malmö mötte Drott vilket dem tyvärr förlorade med en boll. Matchen sändes på Tv 4 sport så där var ju kameror, kommentatorer och självklart Peter Jihde. Sen därifrån körde jag med töserna till Royal för en hel kväll med Twilight och New moons världspremiär. Båda filmerna var ju hur bra som helst och där var mååånga snygga kroppar att titta på haha! Kom väl hem igen vid tre så somnade direkt.

Idag var jag och Anna först i stan och tittade lite och handlade lite grejer som jag kan berätta om imorgon. Sen hämtade mamma upp oss och vi stack till Coop och veckohandlade. Nu sitter och Anna framför tvn och tittar på Idol fullt med snacks och godis mellan oss! Göööött! Har chibb och dibbe, testar den nya dippan från Olw tror det var chili och lök. Väldigt god faktiskt! Nu ska jag återvända! höres, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0