".....det är rätt öde i receptionen....."

Hej hopp!

Sitter just nu på jobbet och ugglar, väntar på att ett besök och några som jobbar här ska komma tillbaka från lunchen så att jag kan se om allt är som det ska med kaffet och kakorna där uppe i konferensrummet....
Som jag skrev i förra inlägget för er som läste så jobbar jag i receptionen på ett elektronikföretag som heter Enics.
Ett trevligt jobb man träffar nya människor då och då och får göra lite olika saker men det är inte så mycket att göra just nu för det är semesterveckor så det är rätt öde i receptionen. Kommer lite besök då och då, då fixar jag fika till dem om dem vill ha det, annars är det post, växeln och lite annat. Det enda som håller mig sällskap är alla fiskarna i akvariet, ska ta en bild och lägga in på dem så gullepluttarna. Helt galna när man ska mata dem, nära att de hoppar ut ur akvariet och det vill vi ju inte.... Snart är det dags för eftermiddagsfika, wiie då har jag ett litet uppehåll annars jobbar jag till halv fem! Idag har jag med mig fruktkolor som jag har i en burk på disken som folket kan gå och ta ur, uppskattande tydligen =)

Nu ska jag jobba vidare och faktiskt engagera mig lite haha! Vi hörs kanske senare eller imorgon.
Kom faktiskt ett par gäster precis så ska ringa så att någon kommer ut till dem.

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0