Sankta Lucia

Ojoj inte uppdaterat på några dagar nu så det är väl dags att göra det igen nu då. Hade inte riktigt tid/ork igår så blev aldrig av. I fredags var det ju julbord på kvällen med Mhdk (handbollsmänniskor) i Trelleborg. Det var väldigt trevligt och god mat. Vann till och med fyra ölglas på lotteriet så det var ju hur bra som helst för några ölglas har jag inte i min samling tills man flyttar haha!

Igår var det först promenad med pappa som gällde sen kom vi hem så åt de andra frukost så vi åt lite också. Efter det så stack jag till jobbet och var där några timmar sen när jag kom hem var det full gång här med att fixa inför kvällen. Mamma hade sin årliga julfest med några av hennes vänner igår. Så fick hjälpa till med maten och fixa och dona. Sen vid halv sju kom gästerna och festen började. Jag och Anna skulle egentligen på bio för att inte behöva vara hemma men det fanns inget som vi ville se direkt så vi hoppade det och satt nere på mitt rum och åt och kollade på filmer! Hur mysigt som helst. Vi hade det väldigt trevligt och det lät som de hade trevligt där uppe också haha. Vid ett stack de sista tror jag så då var det dags för sängen igen, sjukt skönt var det!

Nu ska jag klä på mig för jag och pappa ska sticka och köpa en julgran! Håll tummarna att det blir en riktigt fin gran nu också! =) Pusspuss



Presentkalendern i fredags 11 december: L300 ansiktsvatten
Presentkalendern igår 12 december: Marabou sensation, Yoghurt/raspberry
Presentkalendern idag 13 december: Nagelfilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0