Nu är sista julklappen köpt.

Jepp som jag sa när jag köpte min första julklapp för flera veckor sedan så sa jag att jag antagligen skulle hålla på de sista dagarna innan julafton med att köpa de sista julklapparna och självklart blev det så. Idag köpte jag de sista vilka var till pappa, har inte haft tillfälle att köpa dem innan och för att en dvd inte släppte förrens i fredags så har inte kunnat att köpa den men nu fick jag tillfälle till det och äntligen är jag helt klar! Alla julklappar är köpta och nu kan jag bara ta det lugnt. Imorgon ska vi äntligen ta in granen! Försöker skynda på pappa så mycket det går men han vill ju aldrig! Blir alltid att vi tar in granen de sista dagarna blöö! Imorgon ska den i alla fall in! De sista klapparna ska packas in och få fina snören om sig och läggas under granen. All mat är köpt och nu ska bara alla tomtar och allt annat julpynt vi har upp överallt i huset. Mitt rum är ju självklart mer eller mindre klart. Det är bara min lilla julgran som ska in sen är det klart. =)

Nu ska jag gå och bortsa tänderna, göra mina dagliga övningar(lite träning så klart) och sen ska jag krypa ner i sängen! Vi hörs! PUSS


Presentkalendern idag var nyaste numret av Cosmopolitan, många bra tips i den tidningen ska ni veta ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0