Metallicblå Acer

Hejsan hejsan! Idag är det lördag.. eller är det egentligen det? Jag har så otroligt dålig koll på vilka dagar det är numera. Skärpning alltså! Idag är det dock lördag det vet jag för det har jag kollat upp haha!

Gårdagen var hur trevlig som helst. Först stack jag och Pappi till OnOff och köpte en ny dator till mig. Det blev en mörk metallicblå Acer 15,6 tums =) Hur söt som helst och den var väldigt bra för ett så pass billigt pris enligt pappa och jag är hur nöjd som helst. Nu ska jag bara lägga över en massa saker från denna datorn till den andra sen ska vi snart säga adjö till min fina gamla stationära.... Den har varit med länge och har varit rätt så bra, eller njaaa rätt mycket har bytats och fixats men den är fin och hederlig i alla fall haha :D Dock ska jag ha kvar min skärm, tagentbord och min datamus för varför sitta på en 15 tums skärm och litet tagentbord när man kan sitta med ett ordentligt och en 19 tums skärm =)... Anyway... gårdagen fortsatte med julmat till middag suck men det är gott ändå och sen stack jag hem till My för lite förfest där innan vi skulle ut =) Carro var också där, hon hade åkt ner från sthlm över julen och var med oss. Lite senare kom Sofie och Micke och Majk som hade kommit ner över julen också till deras familjer vilket var väldigt trevligt. Längesen man träffade någon av dem grabbarna. =) Lite senare stack vi (efter många om och men) till chili vilket var trevligt. Träffade vänner och gamla vänner där så det var roligt. Sen stack vi och käkade och sen stack vi hem till Alex en stund innan vi stack hem till Mysan igen där jag, hon och Carro sov =).

Nu ska jag spela alfapet med familjen haha denna gången ska jag vinna! =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0