Katrinetorps julmarknad

Har nästan precis kommit hem från Katrinetorps julmarknad där jag var med mammi =). Hur trevligt som helst men det var ju mycket större än vad jag hade förväntat mig haha! men Kul var det! Köpte massa små olika grejer! Både mat och juldekoration....

Nu sitter jag och kollar på damhandbollen. Sverige spelar mot Brasilien står 23-21 till Sverige än så länge! Heja heja!



 Presentkalendern 5e december: Jordgubbar från Hillary's

 Presentkalendern 6e december: Sminkborttagningsmedel

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hallåja, har du det så lyxigt och får klappar varje dag? Åh va jag är avundsjuk! Puss!

2009-12-07 @ 14:43:46
URL: http://sofieblogg.webblogg.se/
Postat av: ~ Marre

Hehe jepp. Ibland har man det bra (a) :D Puss snäckan

2009-12-07 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0