God Jul på er alla!

Jepp då var dagen kommen, 24 december! God jul på er alla! Hoppas att ni får en trevlig julafton och får många fina paket under granen!

Har varit inne lite på Nelly.com och kollat och sett att där har börjat komma kläder från Laila Bagges egna märke "Rock by sweden". De är rätt fina grejer men dem är ju inga som sticker ut direkt. Det ser ut som saker som Laila Bagge skulle kunna ha på sig. Smyckena är detsamma, saker som hon har på sig vilket det är också. Hon har haft sina egna smycken på sig på idol därför man känner igen dem. Dessa sticker ut lite mer än kläderna dock med alla döskallar etc. Väldigt coola tycker jag, skulle gärna vilja ha ett halsband eller ett armband! Får väl bli bland mina nästa inköp! Kolla själv in på nelly.com eller direkt på rockbysweden.com =).




Nu ska jag gå och bada hade jag tänkt, ska lyssna på Westlifes nya cdskiva som jag fick i min presentkalender idag. Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi nog senare =) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0