Eslöv

Har precis tagit ut muffinsen ur ugnen och nu ska de få stelna och svalna =). Har gjort två laddningar med chokladmuffins idag. Ena laddningen ska jag låta vara här hemma som mamma och pappa kan ta av och andra laddningen ska med mig till Eslöv som Jacobssons ska få när jag kommer dit ikväll. Ska vara där över natten och imorgon för ska kolla när Sara är med i lussetåget på hennes skola. Så tänkte att jag kunde ta med mig något och det blev att jag bakade muffinsen! Mums!

Som grädde på mosen så vann Sveriges damlandslag över Danmark idag i handbollen. Sveriges 21a seger över Danmark vilket inte är mycket jämnfört med hur många gånger Danmark har slagit Sverige men duktiga var dem idag! Tror Danmark gick in lite med lite för slapp inställning men de var ju redan vidare och denna matchen stod inte på spel för något av laget om man kollar i tabellen utan bara ren prestation eftersom många av spelarna spelar tillsammans i danska ligan. Sverige gjorde en riktigt bra match bara synd att de inte kunde spela så bra mot Tyskland eller Frankrike för då hade de varit vidare nu men jaja dem gjorde sitt bästa! Heja heja!

Nu ska jag packa en liten väska så jag får med mig lite saker upp till eslöv vill ju inte stå bland folk i pyjamas haha! See u! PUSS PUSS


Glassburken som jag ska fylla med chokladmuffins till Jacobssons =).
Det röda bandet är köpt på Ikea!


Presentkalendern idag 10e december: Extras Liquid tuggumi, Jordgubb och persika! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0