welcome home

Är hemma från Kalmar igen =) Hade väldigt trevligt hos Camme men det blev lite si sådär med allt. När vi kom dit så hände det något med pappas rygg vi tror det är något med ischiasen så han har haft ont hela helgen och kunde knappt röra sig i torsdags. Var väldigt när att vi tvingade honom till akuten men man kan inte göra så mycket när det gäller ischiasen. Det blev även väldigt mycket bärande när vi flyttade massor av Cammes saker hem till Robin och har själv ont i ryggen nu haha men dock inte så farligt med det.

I fredags körde vi ut till Kosta och Kosta outlet där vi kollade i massor av affärer. Fanns massor! Slutade i alla fall med två små rosa skålar från Ittala och en jättesöt lite burk också från Italla, en hood från Peak och lite smink från CK. Heeeel nöjd! Har även med mig två nya lådor från Ikea. Har också en ny lampa och ett ny tvbord med mig hem som varit Cammes men hon skulle sälja det så det fick följa med mig hem =).

Nu ska jag kolla vidare på filmen på tv. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0