Maxi stormarknad

Glömde berätta igår om Maxi i Kalmar. Det är så mycket bättre än Maxi här. I alla fall vad jag vet! haha. Var och handlade där typ alla dagar vi var hos Camme så har lärt mig affären utantill nu. I alla fall det som är bra är att dem har mycket mer saker än vad Maxi här har. De hade till och med Coca Cola cherrie och Coca Cola vanilla. Det har jag inte sett i någon annan affär i Malmö än Amerikanska affären.

Jag köpte en iste från Snapple, även ett märke jag aldrig sett förut. Gott var det! Stod även rolig fakta inne i korken jag fick fakta #882.

"In 1859, 24 rabbits were released in Australia. Within 6 years, the population grew to 2 millin."
haha de kaninerna har legat i! Good job!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0