Fyra bugg och en kåt Carola

What a weekend! I fredags stack jag och Anna in till Fagans(irländsk pub i malmö), drack lite goda grejer och snackade! Efter ett tag började ett ett band som heter Kergas spela olika covers. Bara ett litet irländskt barband men det var väldigt trevligt. Sen blev vi hämtade och stack hem till en kompis och badade i jacuzzin där typ hela natten så ens fingrar blev som russin.

Kom väl hem runt halv sex och stack upp igen halv tio då vi och mammi skulle möta Nenna på Nova för att handla studentpresenter till Johan som tar studenten den 3e =) wiie. Presenten blev handlad och lite annat. Blevn även bikinitrosorna ni ser på bilden. Ska ha dem när vi åker till italien och är på ett vattenland haha. Behöver lite bättre trosor där så att man inte visar hela härligheten när man plumsar ner i bassängerna.

Senare på dagen åkte jag och My in till Lund. Tog helt fel buss så det tog en evighet att komma till Lund för att bussen skulle stanna vid varje hållplats den kunde. Suck.... Satt en stund i öltältet på stortorget tills Elle kom sen stack vi och skulle hitta mat men blev att vi åkte hem till ljuva Malmö igen stället och åt på Koj på lilla torg istället.

På kvällen åkte jag och Elle in till en fest inne i stan. Det var en kompis till Jonte som fyllde 21 så han firade det. Blev en trevlig kväll. Idag ska jag dö i soffan typ. Orkar inte göra något avancerat i alla fall, jag och mamma har varit iväg och handlat lite på blomsterlandet till trädgården och lite inne på Maxi. Godis bland annat mums mums! Det ska ätas till kvällens filmer som visas. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0