Twizzlade skittles

Tjoho! Så här kul har jag denna lördagskväll! Nej ärligt så orkar jag inte göra något för jag är helt slutkörd i min kropp så det är ett under att jag lyckats ta mig upp och ner från våra trappor! Mätt som en plätt är jag också, åt mycket till middag då vi hade oxfilé med rödvinsås och potatisgratäng(muuums) men dum som man är ska man ändå stoppa i sig massa chips till schlagerfestvialen! Till mitt försvar var det ju faktiskt schlagerchips!

Innan tidigare idag så åkte jag, mamma och nenna in till Amerikanska affären inne istan. Gray's American Eats har jag för mig att den heter. Jag hade lovat Camme att köpa lite nya spännande Skittles till henne och Robin nu när de åker till Mexico. Jag har alltid lika roligt inne i den affären. De har så konstiga och roliga saker. Amerikanarna måste vara så sjukt lata och bekväma i sig för det fanns en burk med blueberrypiestuffing alltså ja blåbären och det man har i pajen och brevid ligger en form med klar pajbotten i. Köper man en av varje så är pajen klar! Tadaaaa! Fanns självklart fler alternativ men just denna var lite rolig. Vi köpte i alla fall Massa olika Skittles i vanlig, berry, tropical och sour smak. Mums! Köpte även chocolate chips som man har i sånna kakor och sen hittade jag Twizzlers som jag letat efter så länge. Har velat smaka dem enda sen Jillian på Project runway gjorde en klänning med massa sånna! Helt okej var dem faktiskt. Lite plastiga men goda.

Nu ska jag nog antingen läsa lite eller kanske kolla på en bra film =) Hörs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0