Stimorol fusion.

Har ett smakprov här liggandes framför mig med Stimorols nya smak choklad och mint.. Hmmm jag undrar om det kommer vara gott? Jag har inte riktigt velat smaka det än men ska väl göra det snart haha! Spännande!

Btw, Om drygt två veckor fyller jag 20 år! På tiden tycker jag. Har dock lite problem med vad jag ska önska mig. Alla("alla") frågar mig vad jag önskar mig till släktkalas och födelsedagen etc men jag vet inte vad jag ska säga. Det enda jag kommer på som jag ska önska mig av mamma och pappa är en ring från Thomas Sabo. Hur underbar som helst men den är inte så dyr eller liknande. Får försöka komma på något jag kan önska mig av kusiner och liknande. Hmm undra hur många av släkten som kommer dyka upp på mitt och cammes 45års kalas. Vi har bestämt att vi ska ha ett gemensamt släktkalas. Dock umgås vi inte så mycket med släkten. Har ju sina skäl men annars så pratar man inte så mycket med de äldre släktfamiljerna bara. Vi får se helt enkelt =).

Om en vecka kommer Camme och Robin ner. På fredagen åker de till Mexico där de ska semestra. Camme fick att hon skulle få bada med delfiner av robin i present som hon är väldigt glad över. Jag vill också! Verkar vara så roligt och mysigt. Får nog bli lite längre in på livet tror jag haha!

Nu ska jag upp och ta en alvedon för har en himla huvudvärk som jag gärna vill ska försvinna. Senare blir det så klart vampire diaries....

Ring, Thomas Sabo. www.thomassabo.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0