Snoriga armar och en randig kind....

Sitter just nu och äter frukost och har Veronica Maggios låt "17 år" i huvudet. Tyvärr ligger min iPod i en annan väska så kan inte lyssna på den idag. Får vänta tills jag kommer hem eller så kanske jag sätta på ljudet tyst på datorn och lyssna här. Inte så att det händer så mycket på jobb direkt haha!

Imorgon ska vi äta tårta på eftermiddagsfikan! Egentligen har jag inte den fikan men imorgon gör jag ett undantag haha! Mamma var så snäll och beställde min favorit, hallon och chokladtårta från Hollandia. Linda ska hämta upp den på vägen hit eftersom hon jobbar eftermiddag. Så hon kommer lagom med tårtan till fikan. Man ska ju vara lite bortskämd ibland.

Nu ska jag äta ett kinderägg, visst lite tidigt på morgonen för godis men ska bara äta halva och det är ju faktiskt mjölk i det också ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0