Nära och kära!

Tillbaka igen efter en väldigt trevlig helg. Förutom att jag har haft kramper i magen sen 01:30 natten till fredagen så har det varit bra. Vet inte riktigt vad det är men det är inte magkatarr eller magsår för har fått piller för det och det hjälpte inte så kunde ta väck det från listan. Nu börjar det dock att avta så hoppas att det försvinner helt imorgon eller så.

I fredags så var det sista dagen på jobb vilket var underbart! Sen på kvällen trodde jag att jag skulle hem till Elle för lite fest för oss två sen skulle vi ut men istället hade hon fixat en överraskningsfest för mig istället! Hon och Anna hade hållt på ett tag och när jag smsade på dagen att jag mådde dåligt hade de fått panik och ringt mamma haha! Hur gulligt som helst! Festen var min present från Elle men fick även en skiva med massa bilder på saker vi har gjort tillsammans de senaste åren och en lite hälsning från henne! Blev lite tårögd när vi kollade på den! Hur fint som helst! <3 På festen var där även Li(Elles syster), Anna, Johanna, Johanna(thörn;)), Fiffi, Fredrik, Charre, Patrik, Jonte, Robin och Viche!(förlåt om jag glömt någon). Fick jättefina presenter och hade hur roligt som helst! Kan inte vara gladare över kvällen! Stack vidare till Petri pub(Barclona) där vi satt en stund innan vi åkte hem igen. Tack alla för kvällen och tack Anna och mest Elle som gjorde kvällen möjlig! =)

I lördags åkte vi upp till Halmstad och spelade säsongens sista match, matchen gick dåligt men ja nu är säsongen över i alla fall! Efter det åkte jag och hämtade upp mina presenter hos Elle sen dagen innan. För övrigt blev det en lugn kväll med tanke på magen och för att jag var väldigt trött.

Idag har också varit en lugn dag, det med spännande som hänt idag är några inspelade saker på tv från tidigare dagar och att vår dammsugare gick i sönder tillsammans med en propp haha! Huset har luktat lite skumt men öppnade fönsterluckan så blev det bra igen. En lugn och skön söndag med andra ord! Nu är det film för mig och imorgon blir det Växjö med mammi och moster Nenna! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0