jobb jobb och ännu mera jobb

För en person som egentligen inte har något jobb ska jag vara tacksam över att jag får jobba när det kommer upp men ändå klagar jag. Är tillbaka i receptionen nu när Lidia är på semester i två veckor och är redan trött på det. Hon har tagit semester nu när det är som mest också med förhandlingar och grejer men ja jag klarar det galant och alla gillar mig så varför inte haha! Bara att det är tidiga morgnar, då och då kommer det som nu en massa dö tid som är så sjukt tråkig att ta sig igenom. Har inget att göra direkt och tiden går så otroligt söligt.

Dock ska jag ju egentligen inte klaga alls! Jag har i alla fall jobb ett tag och det är bra pengar. Det är väldigt svårt att få jobb nu för oss yngre så man ska vara glad åt det man får helt enkelt =).
Nu ska jag se om jag kan sortera något eller bara röra till en massa. Life's good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0