Got the blues?

Har precis varit på jägersro och handlat lite. Handlade massa goda grejer till maten, ska ha sallad och sen massa olika plockesaker. Var även inne på h&m och handlade lite. Köpte ett par nya jeans, vanliga mörka utan slitning. De liknar mina levi's jeans bara att grenen är högre =). Köpte även en lång topp från den nya kollektionen. Det är en oversize t-tröja som man har som klänning, jättesöt. Ville egentligen ha den med mörkblåa paljettlinjer men den fanns bara i m och var alldeles för stor så fick ta den med guldiga linjer istället. Ska ha den när jag och Elle ska ut på fredagen efter att jag har fyllt 20 nästa vecka! Wiiie =). Snyggo!

Nu ska jag upp och fixa lite med middagen och ikväll börjar gossip girl igen! YES! Hittade en hemsida idag inne på blogg.se med alla klänningar eller liknande som tjejerna har haft under seriens gång. Fanns hur många fina som helst, ville ha alla! Tyvärr har jag glömt hemsidan nu men men det blir nog bäst så haha!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0