Förkväll

Nu är man hemma igen från Kalmar och vill redan dit igen. Så skönt att vara lite för sig själv. Eller själv och själv, Camme är ju med en och Robin är där lite då och då men man känner inte någon annan där så det är lite som att vara för sig själv. Det är skönt!

I måndags fyllde ju Camme år så på morgonen sjöng jag för henne när vi vaknade och sen öppnade vi presenter. Efter en stund kom Robin med bullar och sina presenter till Camme. Sen blev det en lyxfrukost med plättar, bullar, te m.m. mums! På kvällen gick jag och Camme till gröna stugan(restaurang) och åt. Kort och gott en bra födelsedag.

Igår stack vi alla tre till stan en stund och kollade lite här och där. Jag köpte en jättesöt liten skål på Åhléns som jag ska ha som en godisskål på rummet. Till lunch åt vi thai-buffé vilket var väldigt gott men otroligt mättande men det är ju buffé så man får skylla sig själv hur mätt man blir haha!.
Åhléns, Skål - Vendela.

Idag har vi bara slappat på dagen sen kom Robin och hämtade oss och körde mig till tåget. Otroligt drygt att åka tåget idag, det stannde hela tiden och skulle vänta in kommande tåg så det blev en del försenat. Bakom mig satt det fyra utländska män. Tror de skulle till Kastrup för att åka hem från något möte de varit på. Alla fyra hade olika nationaliteter och alla var högljudda och hade sjukt roliga skratt. Riktiga gubbaskratt så man var tvungen att hålla sig för att inte skratta åt dem.

Nu ska jag byta om för träning, hoppas tummarna håller! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0