Bubblizz

Sitter och äter onyttigheter för jag har så tråkigt just nu. Fick en liten söt påse Ahlgrens bilar av en av besökarna på jobbet idag. Första dagen fick jag asiatisk godis som hon hade med sig från sitt hemland och idag fick jag bilarna, hon måste nog tycka synd om mig här ute haha! Dock är bilarna borta nu och nu sitter jag och äter mini bubblizzar som jag tryckte i automaten vid lunch.

Har precis varit inne på en blogg som handlar om design, hem och trädgård. Fanns hur många underbara bordsdukningar som helst som hon håller på med. www.ellasinspiration.blogg.se heter bloggen och gå in och kolla på hennes bilder få och lite tips av henne till era middagar. Jag har fått hur många förslag och tips som helst så hade egentligen velat ha en middag redan ikväll för att testa men får nog vänta ett tag med det. 

  Bubblizzar

 Bordsdukning, dock ingen från bloggen utan en jag hittade på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0