Sol och Superman!


Fint med regn! =( Vi får vara glada att vi fick några dagar med sol i alla fall, det kommer snart igen! =) Håller tummarna! Igår efter frukosten stack jag ut på en lång promenad i Oxie, får ju passa på med solen. Det är så fint här när det är sommar, grönt gräs, blå himmel, gula rapsfält! What's not to like!?

På kvällen stack jag och Johanna in till stan och satt på Espresso House ett tag innan vi skulle på bion. Erik Grönvall hade någon gratiskoncert på stor torget så vi lyssnade på en låt där också innan vi stack till Entré. Dock när vi satt och fikade på lilla torg så kom det en äldre man i superman dräkt och började tvätta sig i fontänen mitt på torget haha! Skumt! Försökte ta en bild men det var en bit bort så blev inte så bra. På bion så såg vi filmen "Dear John". Väldigt bra film! Väldigt fin historia och man blev helt sorgsen och kärleksfull när man såg den. Och inte för att tala om Channing Tatum som var orättvist snygg i den filmen! Looooved it! 

Nu är det fullt här hemma med folk från mammis jobb för de ska ha någon sorts planering. Jessica tog med Willow så jag har någon att leka med i alla fall haha! Ska nog stänga dörren och lyssna på musik nu!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0