Från ett par byxor till ett berg

Har just nu världens största klädberg på min säng. Det började för en dag sen med ett par byxor och nu är det ett berg som flyttar sig från stolen till sängen. Haha är för lat för att lägga in allt när jag snart ska börja packa ner det mesta. Låter det vara en dag till sen ska det som inte ska ner i väskan in i garderoben!

Har precis spelat Alfapet med mammi och pappi, jag vann! Mohahha! Vann stort också, väldigt nöjd just nu. Innan det så var jag och mamma först på Mobilia och sen var vi snabbt på Entré. Åkte iväg för att jag skulle köpa en jumpsuit på h&m och ett par gladiatorskor men kom hem utan det. Jumpsuiten jag vill ha finns nog bara på hemsidan och fanns inga fina skor jag ville köpa. Får ha mina gamla på mig ett tag till, dem överlever nog några månader till. Håll tummarna =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0