Mjau...

Så var lördagen nästan över... Skönt!

Vi vann matchen mot Dalhem och som ett plus i kanten så vann även eslöv över dalhem i division 2 som spelade innan oss =) Hur bra som helst. Gjorde flera mål också men fick även fingrar i ögat och en stukad tumme. Ont gör det men det går över, snart hoppas jag. Vi vann i alla fall det är huvudsaken så lite smärta får man ta. De dubblade även för många på matchen men vet inte riktigt hur allt det där går till men vi får se hur det blir.

Nu ska jag se på film på tv. Valde mellan "sweet home alabama" och "catwoman". Det blev Catwoman eftersom jag har den andra på dvd. Vem älskar inte Halle Barry i catwoman? Grymt sexig och jäkligt bra till rollen!
Nu ska jag återvända till golvet med mina kuddar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0