Love is blue

H&m har börjat med vårkollektionen nu i affärerna. Fick hem ett reklamblad med några rabatter i. Jeans är det dem siktar in sig på till vår så får väl ta och köpa ett par snygga nya jeans då när det börjar närma sig =).
Även Vero moda har börjat med tre nya kollektioner nu. Alla tre är riktigt snygga så titta in där också!!


I söndags var jag och Anna och såg Wolfman på bio. Helt okej, värd att se men ja det är väl det. Lite blodigt, lite köttigt och lite kärlek.

I måndags var det en lugn dag och sen träning på kvällen. Fick dock träna själv för att jag stukade min tumme på matchen så kunde inte hålla på med bolllar. Tråkigt men det blev en jäkla ben träning i alla fall.

Igår var vi(jag och Anna) först i stan och tittade en massa och lunchade på Jensens. Sen blev det pizza till middag och sen åkte jag och Anna på sopsäckar ner för fårabacken vid mig haha! Riktigt roligt men väldigt jobbigt att gå upp för backen hela tiden. Jag kom längst och fick rekordet haha!

Nu ska jag klä på mig och sen ska jag ner till centrum och handla margarin för jag ska göra hallongrottor. Ikväll blir det träning som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0