Guld Kanalen = Schalgerlördagar!

En bra lördag slutas på ett bra sätt, med guld kanalen och schlager!. Dagen började med att jag och Anna åkte till Mobilia för att kolla lite och köpa några presenter till Camme. Köpte även en ny kavaj till mig på H&M riktigt snygg men glömde dock att jag hade en 50kr här hemma och några rabatter. Surt sa räven men ja får utnyttja dem vid ett annat tillfälle! Efter mobilia åkte vi ner till Hallen(Oxievång) för jag skulle sitta matchen som herrarna spelade mot Hk Hök. Dagen fortsatte med att vi lämnade mamma och pappa i stan för de skulle hem till en kompis till dem och jag och Anna hämtade upp kinamat och handlade chips. Nu har vi kollat på melodifestivalen, såg när Kalla åkte skidor, kollar lite då och då på matchen mellan Barcelona och Malaga och lyssnar på Schlager! Hur bra som helst!

Igår var jag, Anna och Elina iväg och åkte skidor på Vallåsen. Riktigt roligt! Anna var lite tjurig i början för att det inte gick som hon ville men vi tjatade lite och sen gick det riktigt bra. Tyvärr var där fullsmockat med folk efter några timmar men vad ska man förvänta sig på en fredag på ett sportlov..... Roligt var det i alla fall! Fick några timmar och åk i backarna så jag är nöjd. Trilla dock en gång och stukade min andra tumme så nu är båda tummarna stukade men det får gå haha! Vad ska man göra liksom, match imorgon men med lite tejp och lite kylsprej så funkar allt! Heja heja!

Match imorgon och sen till centralen för att åka upp till Camme! Wiie! Nu ska det packas för det har jag inte riktigt börjat med och har mycket att göra imorgon innan samlingen som är halv elva! Puuh! Håll tummarna på att jag ska hinna allt haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0