skogsbärsmuffins

Jepp jag bestämde mig idag för att testa på att baka något nytt och varje gång jag testar något nytt går något åt he*vete. Haha även denna gång. Denna gång åkte massor av smet ut på plåten från formarna, eftersom jag hade en vanlig platt plåt och muffinsformarna tydligen inte klarade av att hålla inne smeten. Även om jag hade två formar. Mitt andra problem är att dem inte fick någon färg på toppen så de är vädligt bleka haha! Så det blev missformade och bleka skogsbärsmuffins. Ska bli spännande att smaka en sen, åt bara lite av det som låg på plåten och det var helt okej! Gillar egentligen inte Leilas recept, där jag även tog detta receptet men man måste ju ge dem en chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0