Reebok easytone

Idag har jag köpt de nya heta träningsskorna från Reebok! Dem med små söta ballansbollar på undersidan. De är helt mjuka så man studsade omkring när man gick i dem i affären haha! Ska bli spännande att gå ut och gå med dem imorgon haha! Fanns sorligt nog bara tre olika modeller där jag handlade mina och den finaste modellen fanns inte i min storlek så jag fick ta vad som fanns men de jag köpte är riktigt heta haha :D

För övrigt så kom vår nya soffa idag så nu när jag var på träningen (thank god) så monterade mammi och pappi ihop den. Behövde bara hjälpa till lite när jag kom hem haha! Skönt! Den är så fin så men gillar inte att vi har flyttat den så att vi sitter vid fönstrena nu. Blö! Men mamma är väldigt bestämd så det får bli så. Nu väntar på vi nya tvbänken sen blir det nytt bord och efter semestern blir det ny bokhylla!

Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen! Lite tv också så klart. Peace!


Mina nya fina dojjor! =) Looooove them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0