Länge leve mångfalden.

Jisses vad man blir piggare på och bättre humör när man vaknar när det är ljust i rummet istället för mörkt och deppigt. Dels märker man ju också direkt vilket väder det är utanför så det hjälper kanske lite att få en på bra humör.

Det har nog gått typ 4-5 dagar sen jag skrev sist och ja det har väl hänt lite saker. Kommer inte ihåg vilken dag men vi har i alla fall haft årets första grillning här hemma :) hur gått som helst. Jag har varit på mellow yellow och ätit med Jonte vilket var väldigt trevligt. Igår var jag hemma hos Elle och vi och Li grillade där och kollade på tv. Lika gått som första gången haha! Skönt att grillsäsongen har dragit igång nu.

Idag har jag och mammi varit på Ikea, därav titeln på dagens inlägg. Mamma köpte lite ljus och annat smått och gått som man brukar handla på Ikea, vi kollade även in massa saker till vardagsrummet eftersom där ska in en massa nytt. Jag fick även en ny skrivbordsstol eftersom min andra gammla inte är speciellt skön längre och knarrar en masssa haha! Jag är väldigt nöjd över att jag har lyckats sätta ihop den helt själv och fixat allt haha! Duktig som man är.

Nu är det handboll på tvn, Guif och Allingsås spelar Sm-slutspel. Johan Pettersson missade precis en straff men ni skulle sett första straffen han gjorde, en riktigt fin tumskruv. Underbart! Snart blir det bakad potatis till middag med skagenröra, muuuums! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0