jag blir hellre jagad av vargar, än älskad av dig.....

Full rulle med mina svenska gamla godingar på Spotify, nu är det Orup på hög volym.

Hade en riktigt konstig dröm inatt, bland andra men kommer speciellt ihåg denna. Jag och min släkt familj, Jacobsson var på en riktigt stor båt. Jag, Anna och Johan tror jag var jagade av vakterna men kommer inte ihåg varför vi hade gjort något dumt/farligt så de skulle ta fast oss. haha i alla fall det slutade med att vi hamnade i en jättestor bensintank i båten typ lika stor som hela skrovet på båten. Där fick vi kämpa för att överleva sen när vi kom upp därifrån igen så var båten framme till sin slutdestination vilket var Löberöd(en liten håla i skåne). Det måste vara en riktigt bra båt som inte behöver vatten eftersom Löberöd ligger typ mitt i Skåne haha. Ja jag tyckte att det var en konstig dröm i alla fall.

Nu ska jag ut i trädgården och få lite solljus på mig. Looovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0