anmälningen avklarad

Idag har jag sökt in till högskolor. Meningen är ju att man ska börja plugga igen till hösten så håll tummarna på att jag har kommit in! Helst på första valet också....

Idag har det bara slappats och förstår inte varför jag är trött! Som vanligt. Igår Var jag först på Nenos och Mimmis 40 års kalas(30+10). Hade jätte trevligt där fick dock gå där ifrån tidigare än andra. Åkte vidare till Charre som firade sin 23års dag så där var också party party. 80-tals tema! Snygg som man var i body och liknande. Folk tyckte att man liknade någon i Eric Prydz låt Call on me. Det är så det ska vara, tur att låten inte spelades annars hade man väl behövt dra några moves! Hahaha eller kanske inte.... Kul hade man i alla fall.

Nu ska jag läsa lite sen ska jag soooova! Håll tummarna på att det blir fint väder imorgon för då blir det hästridning! =) Sleep tight!

btw, glöm inte ni som ska söka in till högskolor och universitet. 15 april är sista dagen att söka! Don't forget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0