What a day...

Jaa då börjar dagen nå mot sitt slut för många av oss. Kom hem från Sofies mamma Gunillas fest. Jag och kusinen Anna hjälpte ju till att servera och hålla på där =) Det var skoj men jobbigt att stå upp så kroppen är helt slutkörd nu efter dagen.

Började ju sticka till Nova Lund där allt börjar med att en kille på the phone house lurar oss till att stanna vid honom och blir där typ 10 minuter för att han ska hålla på att prata och mamma går ju så klart med på hans erbjudande, suck! När vi väl kom därifrån så gick vi in på Change och skulle testa massa bhar. Efter ett massa prövande, från min sida för mamma hittade direkt, så hittade jag tillslut tre stycken som jag tyckte om! Hon som jobbade där var riktigt duktig så letar ni efter bhar så stick till Change! 50% på allt året ut nu också så passa på!
Efter en tripp så Nova stack vi vidare till Burlöv center och stack inom kakfabriken eller vad hette precis bredvid centrat och köpte på oss en massa kakor haha mums! Sen stack vi in till centrat för mamma skulle köpa en jacka på Zizzi och där hittade hon en massa saker plus en jacka då och jag fick två armband från nya favoriten "Pearls for girls" verkligen älskar deras smycken! så sjukt söta!

Efter det har jag hunnit spela match och jobbat på kalaset och dagen är om några minuter slut! What a day! Jag och Anna funderade på att dra ut men jag orkar inte ta mig till dessa platser som festerna är på så får bli en kortare natt idag och dra igång en annan kväll istället helt enkelt =) Hoppas att alla andra också hade en trevlig kväll och för er som kvällen inte är slut för än, Rock on! :D Vi hörs!

 
Bharna jag hittade idag på Change och de två fina armbanden från Pearls for girls! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0