Tusen tack!


Det här stod vid ytterdörren och väntade när mamma och jag kom hem från jobbet idag..
Ett långt rör med godishamburgare från Elle som önskade mig lycka till på nya jobbet som börjar
halvt imorgon haha! Så super gulligt av henne! Tusen tack snäckan! Puss puss puss puss och många hjärtan!

Sitter vid vanliga datorn igen, inte ofta jag sitter här när jag är inne på bloggen men ska försöka ändra på det så att jag kan börja lägga in en massa bilder ju... Stack med mamma till Jägersro efter jobbet. Vi skulle kolla på en ny bh till mig men hittade ingen jag ville ha. Vill ha en utan bygel för behöver inte det direkt och tycker inte att det är så behagligt för de trycker på mina revben men som sagt hittade ingen... Ska till Nova Lund på lördag med mamma innan vår premiärmatch och kolla på change och se om där är någon, annars finns ju alltid Twilfit dem brukar vara bra! Inget annan affär som är bra?

Nu ska jag byta om till träningen och göra mig redo, ska köra om en halv timma typ och hämta upp johanna. Baltiskan idag, skööönt! Vi syns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0