Superstars

Tjoo då var det onsdag och en härlig morgon. Det var segt att gå upp men sånt är livet, solen skiner idag vilket är ett gott tecken.

Utbildningen igår gick bra men det var jobbigare än vad jag hade trott. Ska dit igen och jobba på torsdag och skriva ett litet "prov" innan. Spännande... Jag kan hantera kassan någorlunda nu i alla fall haha! Träning ger färdighet! Var helt slut när jag kom hem igår och då skulle jag ner och träna knattarna också så när jag kom hem efter det det blev en väldigt seg kväll framför teven med föräldrarna.

Träning ikväll men jag har fortfarande ont i foten efter stukningen så får se hur mycket jag kan vara med på, får ta det lugnt så att jag kanske kan vara med på matchen på lördag istället! Jag vill ju så gärna spela!

Förresten någon som hört om rånet på värdetransportcentralen utanför Stockholm i morse? haha helt sjukt egentligen. Ungefär 5 imorse hade en helikopter landat på taket på värdetransportcentralen som tillhör G4S och de hade människor hade tagit sig in i centralen från taket med hjälp av sprängämnen och sedan hissat upp massa påsar med pengar till helikoptern. Värsta actionrullen ju! Nog första gången jag någonsin har hört talas om ett rån med hjälp av en helikopter i Sverige! Idioter som gör det men väldigt smidigt gjort. Får se om dem blir tagna eller inte!

Bilden är tagen från Aftonbladets hemsida.

 


Kommentarer
Postat av: elinor

Alltså, hela den där grejen är så sjuk! Allt är ju så jävla genomtänkt och man kan faktiskt inte säga annat än bra jobbat, för fy fan va smarta dem har vart ^^ Bara att hoppas på att dem fårfast dem :D haha

2009-09-26 @ 10:34:30
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: ~ Marre

Haha ja jag håller med men sen får vi ju inte heller glömma att det är ett brott dem har begått och hur bra det än så är det fel! =)

2009-09-26 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0