lätt som en plätt

Endast tre timmar och 15 minuter kvar nu typ sen är det dags att gå hem wiie! Lunchen var trevlig, käkade plättar med jordgubbssylt och drack bravojuice! mums! Saknade mammi dock men hon är inte på jobb idag för hon är på någon utbildning så får träffa henne lite senare idag istället.

Just nu gör jag inget annat än att störa mig på mina fingrar och naglar. Är så torr precis vid nagelbanden och under på huden! Smörjar mig ofta men kanske inte använder rätt grejer. Har min "Norwegian formula hand cream" där hemma från Neutrogena som är riktigt bra men glömmer ju alltid att ta med den hit på jobb där händerna är kalla och torra! Jaja smörjer när jag kommer hem och kör lite manikyr också samtidigt om jag hinner =) Kanske en handscrub också. Köpte (eller fick av mamma) en handscrub från oriflame som är rätt bra som jag kan rekommendera till er.

Nu ska jag ringa restaurangen Stora Varv och beställa grejer och bord till imorgon när det kommer besök! Håll tummarna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oliva by ccs handkrämen är väldigt bra, testa den. :)

2009-09-25 @ 09:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0