Hk Malmö...

Japp då har man hunnit med en handbollsmatch och middag! Hk Malmö mötte OV Helsingborg och vann matchen med 29-24 har jag för mig! Bra spelat av grabbarna! Jag och Anna hejade lite smått på båda lagen men det var bara på de snygga i OV vi hejade på annars var det ju självklart Hk Malmö som är favoriten! =)

Nu har vi precis ätit och det blev Fajitas men med Pitabröd och lite guacamole och så! mycket gott! Ska krypa ner framför teven med filt och liknande och kolla på en härlig film nu tror jag. Myyyys!


Kommentarer
Postat av: Alex

Glömde ju skriva att du träffade mig där ;) Haha!

2009-09-30 @ 23:15:53
Postat av: ~ Marre

Haha ja det gjorde jag ju faktiskt, attans! Får lägga upp lite extra nästa gång jag träffar dig istället :) haha

2009-09-30 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0