He's just not that into you....

Då har ännu en helg gått förbi och imorgon är det full rulle igen....Kommer att bli en rörig vecka....
Helgen har varit trevlig i fredags var jag på bio med Elle och såg "the ugly truth" en bra film men den är ju som de andra chickflicks, man vet hur dem slutar! Vem som jag sagt innan de är så vi vill ha dem så vi kommer fortsätta titta på dem haha! värd att se i alla fall! Igår var mamma på kickoff och jag var chaffis. Pappa och jag passade på att gå ut och äta för vi skulle också ha trevligt så vi stack till Masala House, en indisk restaurang vid Caroli. Stället var sådär men maten var mumsig! Pappa råkade ta lite för stark mat och höll på att avlida ungefär haha! Idag har det varit handboll för hela slanten, var först funktionär för oxie när de spelade en träningsmatch mot trelleborg som dem typ körde över haha! Sen åkte jag med mamma och Linda in till söderkulla för att titta på div 2 damerna när de mötte danska Tårnby men de sluta med att jag fick sitta med mamma för att de bara hade hyrt in en funktionär... Tårnby kööööörde över dalhem stort! Dem yngre flickorna som de hade flyttat upp till damserierna hade ingen chans mot danskarna och hade egentligen inget att komma med på planen tyvärr.. De försökte dock och det ska dem väl ha lite credit för..

Nu ska jag kolla på film "under toscanas sol" eller kanske något liknande haha! vi hörs :) pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0