29 september

Godmorgon alla! Sovit gott? Det har jag i alla fall förutom att jag vaknar till stup i kvarten.
Idag blir en lugn dag, ska ut och gå en runda för att hämta min cykel som står hemma hos Elle sen ska jag inom affären och köpa lite grejer till middagen idag. Ska laga Tikki Masala till mig och pappi så får hoppas att det blir gott. Fast pappa äter ju det i vilket fall som helst men ändå haha! Ikväll blir det knatteträning och idoltittande. Skönt!

Läste förresten någonstans att serien "Vänner" ska nu bli film! Wiiie! Den ska tydligen komma ut under sommaren 2011 så det längtar man nu såklart till! haha ska bli kul att se hur den blir. Alla sex skådespelarna ska ha skrivit under att de ska vara med i filmen så det blir som gamla goda tiden då ju! Spännande!

Nu blir det frukost framför tven för mig och sen ut på promenad! Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0